5 pytań, które należy zadać operatorowi płatności

Przetwarzanie płatności online wymaga znacznie więcej, niż umożliwienie klientom płacenia. Przetwarzanie płatności może stać się siłą napędową sukcesu w biznesie, usuwając przeszkody ze ścieżki zakupowej klientów oraz redukując problemy sprzedawców internetowych. Jeśli rozważasz wybór nowego operatora płatności, ważne jest zbadanie, w jaki sposób potencjalny partner może zaspokoić Twoje szczególne potrzeby. Chodzi o to, abyś mógł utrzymać przewagę konkurencyjną i osiągnąć swoje cele. Jakie pytania warto zadać operatorowi, zanim zdecydujesz się na jego usługi?

Czy może poprawić jakość płatności?
Wskaźniki porzucania koszyka są bardzo wysokie. Okazuje się, że jeden na czterech klientów decyduje się na rezygnację z koszyka z powodu zbyt długiego lub zbyt skomplikowanego procesu płatności. Klienci online - zwłaszcza ci, którzy kupują za pomocą urządzeń mobilnych - nie chcą przechodzić przez skomplikowane formularze i klikać dziesiątki przycisków, aby sfinalizować transakcję. Pragną, aby zakupy online było wygodne i bezproblemowe. Operator płatności powinien podnosić jakość usług płatniczych dostarczając funkcjonalnych rozwiązań.

W jaki sposób może pomóc nam kontrolować oszustwa i poprawić konwersję?
Zmniejszenie liczby oszustw jest ważne, ale próba osiągnięcia tego celu może przynieść malejące zyski. Jeśli odrzucasz zbyt dużą ilość transakcji, bo zasady bezpieczeństwa są zbyt rygorystyczne, możesz również odrzucić legalne transakcje. Dowiedz się, czy operator płatności oferuje proaktywne narzędzia do zarządzania bezpieczeństwem, które mogą pomóc w szybkim podejmowaniu decyzji dotyczących podejrzanych transakcji i tworzeniu reguł spełniających określone potrzeby biznesowe.

W jaki sposób może pomóc nam spełnić standardy zgodności PCI?
Zgodność ze standardem PCI to podstawowy wymóg stawiany firmom zajmującym się gromadzeniem i przetwarzaniem danych kart płatniczych. Okazuje się jednak, że sama firma wcale nie musi spełniać tego wymagania. Możesz skorzystać z usług operatora posiadającego wszelkie niezbędne certyfikaty. W ten sposób pieniądze Twoje i Twoich klientów są całkowicie bezpieczne, a Ty możesz działać w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Warto wybrać operatora oferującego tokenizację oraz współpracującego z kwalifikowanymi ekspertem ds. zabezpieczeń. 

Jak może pomóc nam usprawnić raportowanie?
Łatwy dostęp do raportów dotyczących rozliczeń i zwrotów może przyspieszyć podejmowanie decyzji biznesowych. Ale kiedy każda brama i procesor płatności wymagają innego interfejsu i logowania, uzyskanie kompleksowego spojrzenia na dane może być trudne, nie wspominając o zasobach i czasie potrzebnym do przeszkolenia pracowników w każdym systemie. Dowiedz się, czy procesor płatności oferuje pojedyncze logowanie do wszystkich kont sprzedawców i funkcjonalny interfejs, który ułatwia wyświetlanie i porównywanie danych.

Czy łatwo jest zintegrować nowe metody płatności?
Eksplozja urządzeń mobilnych i popularność bankowości internetowej napędzają rozwój nowych sposobów płatności. Jeśli powoli reagujesz na trendy na rynku płatności, ryzykujesz utratę niektórych klientów. Dostawca płatności powinien umożliwiać bezproblemową integrację z najpopularniejszymi metodami płatności, a także łatwe dostosowanie płatności do bieżących potrzeb.

Kategorie: Rynek płatności,